ÖĞRENCİNİN ADI-SOYADI:
ÖĞRENCİNİN SINIFI-NUMARASI:
KİTABIN ADI:
SAYFA:
KİTABIN YAZARI:
KAHRAMANLARIN KISACA TANITILMASI.
ESERİN ÖZETİ.
YAZARIN EDEBİ ÜSLUBU.
ESERİN DEĞERLENDİRİLMESİ.
ESER HAKKINDA SORU-CEVAPLAR: 10 KLASİK 20
TEST.
ÖĞRENCİNİN ADI-SOYADI:
ÖĞRENCİNİN SINIFI-NUMARASI:
KİTABIN ADI:
SAYFA:
KİTABIN YAZARI:
ŞAHIS KADROSU:(OKUNULAN KİTAP OLAYA DAYALI BİR ESERSE)
KİTAP ELEŞTİRİSİ:(KİTAP HAKKINDAKİ OLUMLU/OLUMSUZ DÜŞÜNCELER BELİRTİLECEKTİR.)
ÖZET:(KİTAPTA GENEL OLARAK İŞLENİLEN KONU ÜZERİNDE DURULACAK)
ANA DUYGU/ANA DÜŞÜNCE:(BU BÖLÜMDE OKUNULAN KİTAP DUYGUYA DAYALI BİR ESER İSE ANA DUYGUSU, DÜŞÜNCEYE VEYA OLAYA DAYALI BİR ESER İSE ANA FİKRİ BELİRTİLECEKTİR.)
ŞİİR İNCELEME PLANI
ÖĞRENCİNİN ADI-SOYADI:
ÖĞRENCİNİN SINIFI-NUMARASI:
KİTABIN ADI:
SAYFA:
KİTABIN YAZARI:
NAZIM BİRİMİ VE BİRİM SAYISI:
KAFİYE DÜZENİ:
ÖLÇÜSÜ:
AHENK UNSURLARI:
MAHLAS:
NAZIM BİÇİMİ:
NAZIM TÜRÜ:
GELENEĞİ:
DÖNEMİ:
TEMASI:
ŞİİR YORUMU:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder